Tuesday, August 3, 2010

~22 syaaban 1431m~

...ermmm..arini dah 22 syaaban 1431m,lg 7ari umat Islam akan menyambut
bulan Ramadhan yang mulia....harusnya dibayar puasa yg tertinggal itu..
maka berpuasa lah aku arini....INSYAALLAH,moga-moga diberi kekuatan
untuk menunaikann ibadahMU...seronok berpuasa sebenarnya di kala
org lain sedang memikirkan juadah utk lunch..hehehe mencabar gilerr...
1 more day to go...InsyaALLAH esok pulak,akan aku jelaskan "hutang"
yang tertunggak itu...last2 minit br terkejar-kejar...xpe,janji dpt hbskan
kepada sesiapa yg belum menjelaskannya..mari join saya...hehehe
kalo tidak,bayar fidyah ler korang...next time,nak jelaskan awal sikit
boleylah saya buat yang sunat jer utk syaaban ni...(rajin ker???yang wajib
pun lambat bayar,inikan pulak yang sunat..hehehe)amatlah tidak bagus,saya ni...
kalo lah my mom tahu ni,sure membebel jugak die..."ishhh..bertuah sungguh ang nih
awai2 xmo buat,dah nk msk bulan posa br nak kalut"hehehe sure inilah ayat my mom...
  • ampun yer ibu...


No comments:

Post a Comment