Sunday, August 8, 2010

~di Malam yANG SunYIEEE~




isk..isk..isk..sob..sob..sob..huwaaaaaaa.... dah hampir 5 jam aku terperap dlm my sweet room ni... balik keja...ngadap lappy,lepas mandi..ngadap lappy, lepas solat ...ngadap lappy, lepas makeover skit2 umah ni...ngadap lappy, bak ibarat isi dengan kuku xdpt dipisahkan... da nak terkeluar bijik mata nih... huhuhu makan jer belom...xbest mkn sorang2... nasib baik da topup pewott ni kt pantri wad td,mkn ramai-ramai ngan kengkawan...berselera jer... kalo la En.Suami saya ader da tentunya time skunk ni berada di kedai makan.. pekena sup tulang...yummy sedaapnyer... tidak pun gi jejalan round2 mana2...terisi jer masa tu... time tu jer saya nak mngada-ngada lebey..huhu guna jer golden time tu...thanx a lot yer cayang..melayan karenah isterimu ini... (even mengomel jugak kadang2 coz u ckp kiter jarang spend our time together di umah ni) bukan per cayang..i borink lah dok umah,time ni la i nak suh u bwk i jalan2...huhu..boley la erk??? agak-agaknyer mesti En.Suami saya tgh merindui isterinyer ini..ader chemistry between us...
even da 3wk cayang pegi sailing..saya rasa dah mcm 3blnn huhu....cepatlarr masa itu berlalu... cepat-cepatla 6bln mendatang...saya sgt sunyi..saya sgt sepi..saya sgt rindu..saya sgt syg my cayang... day by day kiter bhubung via email jer..nasib baik misc bmurah-hati...xrisau sgt coz saya dpt jugak tahu new info dari my hubby...pagi petang siang malam,menunggu email dari yang tersayang..sangat teruja bila dpt email...kurang-kurangnyer xrasa hubby jauh even jauhnyer berbatu-batu....

walauapapun saya memang yang terhebat dan kuat..even sebenarnya xsekuat manapun..banyak perkara handle sendiri,banyak berdikari,ini belom ader baby...if da ada nanti xtau ler mcmner kan..xdapat nak imagine...tp melihatkan seafarer wive yang lain saya amat kagum dan bermotivasi..."to isteri2 geng-geng kapal we are the bestttt"...mmuaah sgt cekal without hubby disisi...
"jangan dituruti hati kecilmu itu, kelak kau menangis tidak berhenti, redhakan saja pemergian si dia menggali rezeki, sudah terpatri rezekinya di situ..."


sayang ...sejauh manapun kita terpisah sedalam manapun lautan yg memisah kau tetap ku sayangi...only u "in my heart".....xoxo


No comments:

Post a Comment